Skip to content
Alati za sajt
Narrow screen resolution Wide screen resolution Auto adjust screen size Increase font size Decrease font size Default font size default color blue color green color
You are here: Home arrow Programi arrow KUP-H Hotelsko poslovanje
KUP-H Hotelsko poslovanje Štampaj E-pošta

Složenost poslovanja u hotelima, nastaje usled frustrirajuće velikog broja promena koje se dešavaju svakodnevno i u svim poslovnim aktivnostima. Frustraciju možete zameniti zadovoljstvom u radu korišćenjem programskog paketa KUP-H čime  povećavate učinak svih zaposlenik, a time uspeh i napredak hotela.

Primena KUP-H omogućava

- maksimalno iskorišćenje mogućnosti programa kroz njegovo prilagođenje načinu rada u preduzeću

- potpuno izražavanje vaših menadžerskih sposobnosti

- upravljanje poslovima na način koje se ne može ostvariti klasičnim radom

- zadovoljstvo kroz lični rad

- kontrolisanje situacije planiranjem i prilagođavanjem novonastalim potrebama

- optimalna uposlenost kadrovskih i materijalnih resursa

 

U okviru recepcije obuhvaćeni su sledeći poslovi:

- prijem rezervacija,

- odjave i prijave,

- obračun troškova boravka i dodatnih usluga,

- konzumacije na sobu, itd.,

- štampanje računa.

 

Poslovanje restorana, itd. ima:

- poslovanje restorana, šanka itd., automatizovano je pos kasom RFK-02,

- automatsko praćenje porudžbina,

- izvršenih usluga, odnosno ulaza i izlaza,

- finansijski i materijalno poslovanje,

- finansijsko zaduženje konobara,

- štampanje računa.

 

Program za praćenje rada kuhinje obuhvata:

- normative,

- praćenje magacina kuhinje,

- automatsko sravnjivanje stanja robe u magacinu sa knjigovodstvenim stanjem,

- direktna veza sa kasom po svim transakcijama

Osim navedenih delova program ima sve što je potrebno od softvera da bi aplikacija bila u potpunosti kompletna i komforna za poslovanje jednog ili lanca hotela.

 

 AVI file sa organizacijom i način rada sa programom, možete poručiti bez naplate TATER

 
Sledeće >