KUP-H Hotelsko poslovanje |
Složenost poslovanja u hotelima, nastaje usled frustrirajuće velikog broja promena koje se dešavaju svakodnevno i u svim poslovnim aktivnostima. Frustraciju možete zameniti zadovoljstvom u radu korišćenjem programskog paketa KUP-H čime povećavate učinak svih zaposlenik, a time uspeh i napredak hotela. Primena KUP-H omogućava - maksimalno iskorišćenje mogućnosti programa kroz njegovo prilagođenje načinu rada u preduzeću - potpuno izražavanje vaših menadžerskih sposobnosti - upravljanje poslovima na način koje se ne može ostvariti klasičnim radom - zadovoljstvo kroz lični rad - kontrolisanje situacije planiranjem i prilagođavanjem novonastalim potrebama - optimalna uposlenost kadrovskih i materijalnih resursa
U okviru recepcije obuhvaćeni su sledeći poslovi: - prijem rezervacija, - odjave i prijave, - obračun troškova boravka i dodatnih usluga, - konzumacije na sobu, itd., - štampanje računa.
Poslovanje restorana, itd. ima: - poslovanje restorana, šanka itd., automatizovano je pos kasom RFK-02, - automatsko praćenje porudžbina, - izvršenih usluga, odnosno ulaza i izlaza, - finansijski i materijalno poslovanje, - finansijsko zaduženje konobara, - štampanje računa.
Program za praćenje rada kuhinje obuhvata: - normative, - praćenje magacina kuhinje, - automatsko sravnjivanje stanja robe u magacinu sa knjigovodstvenim stanjem, - direktna veza sa kasom po svim transakcijama Osim navedenih delova program ima sve što je potrebno od softvera da bi aplikacija bila u potpunosti kompletna i komforna za poslovanje jednog ili lanca hotela.
AVI file sa organizacijom i način rada sa programom, možete poručiti bez naplate TATER |
Sledeće > |
---|